Returer och Byten
Har ni frågor om Retur eller byten och inte hittar information nedan kan ni höra av er till oss via:
Mail: [email protected]
Telefon: 031-376 52 50 (knappval 3) (Mån-Tis: 9-11 & 13-15 Tors-fre: 9-11)
När ni skickar tillbaka varan ska paketet vara väl emballerat och inte ha adresslappen direkt på t.ex. skokartongen utan detta ska vara en plastpåse runt. Skickar man tillbaka en sko med adresslappen klistrad direkt på lådan kommer vi att debitera kunden för det.
Returer:
1, Returer kan du göra kostnadsfritt i Team Sportia Kongahälla Center. Tag med din följesedel in i butiken, detta fungerar som kvitto.
2, Vill du skicka tillbaka en retur gör du detta genom att skicka till denna adress:
Team Sportia Kongahälla Center
Älvebacken 31
442 47
Kungälv
att: Daniel Tidstrand
070-8493531(Numret går EJ att ringa)
Lägg i din följesedel som du fått med i paketet eller skriv ut en ny som du fick på mailen när du genomförde ditt köp. Stryk under det du vill returnera och skriv retur på pappret.
3, Vill du ha hjälp med att få en fraktsedel kan du köpa den för 85:- här eller sök på returfrakt i sökfältet.
Byten:
1, Byten kan du kostnadsfritt och enkelt göra i Team Sporta Kongahälla Center. Personalen i butiken hjälper dig att hitta rätt storlek/modell. Tag med din följesedel in i butiken, detta fungerar som kvitto.
2, Har du ej möjlighet att komma in till någon av butikerna kan du skicka tillbaka produkten/produkterna till denna adress:
Team Sportia Kongahälla Center
Älvebacken 31
442 47
Kungälv
att: Daniel Tidstrand
070-8493531 (Numret går EJ att ringa)
Lägg i din följesedel som du fått med i paketet eller skriv ut en ny som du fick på mailen när du genomförde ditt köp. Stryk under det du vill byta och skriv vilken storlek/färg du vill byta till.
Vi skickar sedan tillbaka den nya produkten till ditt närmsta DHL Service Point ställe utan kostnad.
3, Vill du ha hjälp med att få en fraktsedel kan du köpa den för 85:- här eller sök på returfrakt i sökfältet.
Vi skickar sedan tillbaka den nya produkten till ditt närmsta DHL Service Point ställe utan kostnad.
Fått fel vara:
Har du inte fått den varan du beställt t.ex. fel storlek/färg kommer vi att stå för frakten tillbaka till oss. Du mailar då till [email protected] och kommer att få en retursedel att sätta på ditt paket.